Monday 25 September 2017

Jutawan Forex Di Malaysia


Selamat Datang Assalammualaikum dan Selamat Datang ke Blog Jutawan Forex Blog Jutawan Forex Ini Saya Bangunkan Dengan Mathematik Untuk Menyediakan Satu Platfom Untuk Sesiapa Sahaja Mempelajari Forex Dalam Bahasa Melayu (saya lebih suka menggunakan istilah Bahasa Melayu Daripada Bahasa Malaysia kerana adalah JELAS majoriti yang menggunakan Bahasa ini ialah Orang Melayu als asal usul bahasa ini ialah bahasa orang Melayu. Fullstop) Memang terdapat Banyak sumber berkenaan Forex di Internet. Tetapi Hampir 99 Nya Adalah Dalam Bahasa Inggeris dan Juga Bahasa-Bahasa Lain. Peratus orang Melayu yang sudah mahir berbahasa Inggeris sudah meningkat, tetapi masih terdapat mereka yang lebih selesa untuk belajar Forex dalam bahasa Melayu, maka Blog Jutawan Forex inilah tempat untuk mereka. Walaubagaimana Wortspiel, saya tidak akan menggunakan bahasa Melayu 100 dalam blog ini kerana terdapat beberapa istilah dalam dagangan Forex yang terpaksa saya kekalkan dalam bahasa Inggeris untuk mengelakkan kekeliruan kepada pembaca. Dengan Kesedaran Bahawa Masih ramai Lagi di Kalangan Orang Melayu Masih Hidup di Paras Kemiskinan Atah Hanya Cukup-Cukup Makan, Maka Saya Harap, Lama-Blog Jutawan Forex Ini Akan Menjadi Satu Titik Permulaan Dalam Melahirkan Lebih ramai Orang Melayu Yang Mempunyai Pendapatan Lebih Daripada Cukup Makan Dan Jauh daripada tahap kemiskinan Saga tidak menyuruh atau menggalakkan und a berhenti kerja dan berdagang Forex sepenuh masa. Anda boleh teruskan kerja und a dan jadikan Forex ini sebagai satu sumber pendapatan sampingan kepada anda. Anda harus ingat, 8221 FOREX bukanlah satu pelaburan yang mudah8221, kalau FOREX ini mudah, sudah pasti sudah ramai yang menjadi jutawan dengan hanya berdagang dalam Forex. 822190 8211 95 pelabur biasabaru dalam Forex mengalami kerugian dan hanya 5 8211 10 sahaja yang berjaya mendapat keuntungan8221 (FOREX Trading - 95 der Anfänger Händler verlieren - Könnten Sie gewinnen) Untuk berjaya dalam dagangan Forex, und ein MESTI mempunyai kemahiran dalam bidang Forex itu sendiri, dalam Ertikata lain, MESTI BELAJAR ILMU FOREX. Itu saja tidak cukup, und ein juga perlu praktikkan secara DEMO atau PAPIER TRADING selama sekurang-kurangnya 1 bulan, sebaik-baiknya 3 bulan ke setahun Apakah itu sudah cukup untuk und a berjaya Belum tentu. Handel dengan duit DEMO (duit olok-olok) takkan sama bila und a mula handel dengan menggunakan duit sendiri. Ini kemahiran yang paling utama, PERANG PSIKOLOGI. Halangan utama ketika mula berdagang Forex ialah und a akan berperang dengan psikologi und a sentiri sehinggakan adakalanya und a membuat keputusan yang salah ketika membeli atau menjual atau ketika OPEN dan CLOSE sesuatu POSITION. Jika anda, sudah belajar tentang FOREX, mahir menggunakan indikator, mahir menganalisa carta pergerakan harga, mempunyai handelstrategie und a sentiri, berjaya membuat SEKURANG-KURANGNYA 70 keuntungan daripada dagangan anda (semasa DEMOPAPER HANDEL), dan unda mampu mengawal psikologi und ein Ketika Handel wang anda Sendiri (REAL MONEY). Maka insyaallah, kejayaan und a ialah 90-99. Lagi 10-1 Lagi 10 8211 1 ialah NASIB. Apa Yang Blog Jutawan Melayu Akan Tawarkan Kepada und ein Apa Yang Akan und ein Dapat Daripada Blog Ini Adalah Berupa Segala ASAS FOREX, Carta Pergerakkan Harga Matawang, Pegalaman Saya Sendeiri Ketika Mula Berdagang Dalam FOREX Sehingga Sekarang, Beberapa Indikatoren Yang Boleh unda herunterladen Dan Gunakan Untuk Handel FOREX , Bagaimana menganalisa carta pergerakkan harga dengan menggunakan indikatoren berkenaan dan artikel-artikel untuk memantapkan lagi kefahaman anda tentang perdagangan FOREX. Saya tidak akan mengenakan sebarang bayaran bagi setiap maklumat dan bahan yang anda boleh herunterladen daripada laman ini. Semi yang ada di sini adalah PERCUMA untuk und a. Namun betit, anda harus ingat, segala maklumat dan pandangan saya dalam blog ini hanyalah sebagai panduan dan pandangan peribadi semata-mata. Keputusan untuk berdagang dalam FOREX adalah atas pilihan und a sendiri. Pergerakan harga matawang adalah dipengaruhi oleh pelbagai faktor fundamental seperti faktor ekonomi dan politik, bukan faktor teknikal semata-mata. Oleh itu und aperlu berhati-hati ketika berdagang dalam FOREX. Saya dan Blog Jutawan Forex tidak akan bertanggungjawab di atas segala kerugian yang und a alami. Selamat ber FOREX dan semoga berjaya menjana pendapatan sampingan yang AMAT LUMAYAN. Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preis Aktion atau ada yang sebut sebagai nackt Handel. Saya kurang menggunakan Indikator. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Hohe Wahrscheinlichkeit Preis Aktion Formation. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama Bagi Yang Baru Nak Belajar Zelttier Forex, Elok Sangat Belajar Dan Fahamkan Preis Aktion ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Hohe Wahrscheinlichkeit dan Handel menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada Feb 2013 (ye. Lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun Yang Buat Dulu Pun Dah Luput, tak Boleh nak Zugang Dah. Tak apalah Kita buatlah yang baru Saya baru start semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac Saya Memulakan Kaution USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan Makler Forts. Kenapa Forts - Sebab IB dia seorang kawan Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau broker ni, kadang2 ada juga broker yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu Lagi, Forts ni ada Programm Affiliate Yang Bagus. Kita pun tak Tau Bila Kita Handel Dan Handel, Tiba2 akaun Affiliate Kita Ada Banyak Baki. Saya buat selbst affiliate je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk Handel. Kunde saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Zurückziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit Yang Pertama - Dengan Broker FBS. Kenapa FBS - Sebab akaun ni verbreitet memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu Tapi malangnya Ablagerung ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik Hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Handel semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, Beberapa Hari Tercapai Dan Lajak Sampai Jadi USD2800. Jadi, zurückziehen USD500 Dan Tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan rate depo dia yang paling rendah sekarang - masih bei RM3.5. Yang Kedua, di FBS saya guna akan 5-stellig und agak verwirrend (selalunya saya guna 4-stellig). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4-stellig. Tapi, Jangan Risau Saya akan kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya komplette Schritt 1 malam tadi. Akan Start Schritt 2, hari ni. Harap2 Minggu Depan abgeschlossen Schritt 3. Akaun2 Rempit Lain Yang Menanti Modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah betrachten MOCASZ. Semua Dah Setup Affiliate Dan verifiziert. Kenapa saya cerita Einzelheiten ni. Untuk panduan saya dan orang lain di masa akan datang. Ini Adalah Versuch saya Yang Kedua Dengan Strategi Multi Akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experiment teknik dengan modal kecil (USD10). Jetzt bin ich zurück. Hoffentlich kali ini boleh capai Ziel saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu USD 2.000 - dah ada Standby bila memerlukan Strategi Rempit: Schritt 1. 500 - gt 1.000 Schritt 2. 1.000 - gt 2.000 Schritt 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. 1. Versuch versagt. 2. Versuch ausstehend Rempit 2. Kompletter Schritt 1. Balance USD1.000. Jetzt masuk Schritt 2. Rempit 3. Warten Modal Rempit 4. Warten Modal Rempit 5. Warten Modal. Alhamdulillah Walaupun lama saya tak aktualisieren blog ni. Tapi saya tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya kuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfekt, akan ada satu dua position yang rugi, tapi secara keseluruhan saya Gewinn. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margin compounding, bila ada satu Verlust, ia merupakan Verlust Yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat erholen, masuk lagi Markt dengan tergesa-gesa, dengan margin yang lebih besar sebab nak cepat erholen Verlust. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modal saya - melalui teknik dan signal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya Biarkan Bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa Boleh, Saya Tidak Akan Handel akaun ibu saya. Ini Adalah akaun Gouverneur saya Ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya Ablagerung RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya Ablagerung di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil handel saya. Apa pelan saya Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan handel dengan lebih agresif dan kuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat Ziel dengan 3 Schritt. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai Ziel, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya entwickeln akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu Berdasarkan beberapa trial saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya Boleh Capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam Versuch tersebut akaun saya Hangus. Tapi saya generieren semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang Penting Modal Compounding Mestilah Berdasarkan Jumlah Yang Sama. Contohnya, jika pada akaun cent USD10, setiap position saya akan masuk dengan 0,02 lot (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lot (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Schritt 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Schritt 2. dapatkan 500 pip dengan 0.2 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Schritt 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, zurückziehen USD500 dan buat akaun baru. Wiederholen Sie Schritt 1.Memupuk Minda Jutawan Kita suka berangan-angan menjadi kaya dari segi kewangan. Bagi kebanyakan orang, ia kekal sebagai impian. Kenapa bettel Ini kerana kebanyakan orang tidak menetapkan fikiran mereka untuk mencapai matlamat tersebut. Mereka mungkin tidak berasa bahagia tetapi mereka selesa ndash dan keselesaan adalah salah satu musuh terbesar pertumbuhan. Bagaimana anda boleh memupuk minda jutawan Dengan mengikuti langkah-langkah mudah: 1.Fokus 101 Yang Anda Mahu Selalunya, ramai orang berasa segan untuk mengakui bahawa mereka mahukan sesuatu dan mencapainya. Apabila ada sesuatu yang und ein mahu capai, jangan fikir ldquoSaya tidak boleh berbuat demikianrdquo, sebaliknya ldquoSaya boleh melakukan itu dan Saya akan berbuat demikianrdquo. Jutawan bermain untuk menang, bukan untuk mengelakkan kekalahan. Ini tidak bermakna anda boleh menjadi insan yang mementingkan diri sendiri. Apa yang dimaksudkan ialah menjadi lebih tegas dan jujur ​​82038203dengan diri sendiri. Anda tidak perlu berebut dengan orang lain. Terdapat periuk emas besar yang tidak dituntut di tengah-tengah meja ndash mengapa tidak und ein menjadi orang yang menuntutnya Anda berhak mendapat ia 2. Orientasikan Matlamat Ia hampir mustahil untuk mencapai apa-apa jika und a tidak menetapkan matlamat yang kukuh. Hanya pemenang loteri menjadi jutawan dalam sekelip mata. Dengan menetapkan diri und a matlamat untuk dicapai, und a akan sampai ke sana akhirnya. Jangan Kuba untuk menjadi kaya dengan cepat - jadi kaya perlahan-lahan. Mari kita duduk dan berfikir cara untuk mendapat satu juta ringgit pertama anda dan mengembangkan apa jenis matlamat yang und ein mungkin menetapkan untuk ke sana. Andaikan anda bermula pada kedudukan yang sederhana, - unda membuat cukup untuk mendapatkan beberapa kemewahan, tetapi tidak lebih dari itu. Matlamat und a untuk tahun pertama mungkin adalah untuk mempunyai RM 10.000 dalam bank dalam tempoh setahun. Ini bukan mudah tetapi ia boleh dilakukan. Seterusnya und ein Perlu Memikirkan Langkah-Langkah Yang Perlu Diambil Untuk Mencapai Matlamat Tersebut. Sentiasa cari cara untuk membuat pertumbuhan sebelum membuat pengurangan. Erti kata, und ein mungkin mahu untuk bertimbang jika und a boleh berunding dengan bos anda untuk menaikkan gaji, atau jika ada kerja lain di luar sana yang akan membayar lebih baik. Anda mungkin berasa selesa dalam pekerjaan lama und a tetapi ingat, keselesaan menghalang pertumbuhan. Anda juga mungkin mempunyai kemahiran lain di luar tempat kerja und ein yang anda boleh mendapatkan wang untuk meningkatkan baki bank anda. Mungkin anda boleh mereka bentuk laman web untuk orang lain atau menjual kuih-muih yang mudah dihasilkan. Jika ini masih tidak cukup untuk membuat wang yang und ein perlukan untuk matlamat RM 10.000 dalam setahun, maka ia adalah masa untuk melakukan pengurangan. Adakah anda mempunyai barang lama yang orang lain mungkin suka Buat jualan Adakah und a benar-benar perlu untuk menghabiskan RM 10 untuka makan tengah hari und ein setiap hari apabila und eine boleh membuat bekal sendiri dengan kos yang lebih rendahJika und ein ingin menjadi jutawan und ein perlu mula mengumpul wang . 3. Buil Pelaburan Sebab und ein Perlu untuk mengumpul wang adalah untuk langkah tiga. Jutawan cenderung untuk menjadi orang yang berjimat, dan itu kerana mereka tahu nilai sebenar wang adalah untuk melabur. Menjadi bos anda sendiri adalah sehala dengan menjadi jutawan. Anda akan mahu berhenti bekerja pada suata ketika nanti Berhenti bekerja untuk wang anda dan buat wang anda bekerja untuk anda. Daripada Membeli iPad Baru, Duit Itu Boleh Digunakan Untuk Melabur Dalam Pasaran Saham. Cari saham yang betul (rujuk kepada artikel yang lain), dan dengan mudah und ein Boleh menggandakan dalam tempoh setahun. Bukan Hanya Pasaran Saham Yang und ein Boleh Melabur-Ada Juga Harta, Dan Juga Pendidikan. 4. Sentiasa Belajar Perkara terbaik yang und ein Boleh melabur dalam adalah diri sendiri. Kebanyakan orang berfikiar bahawa selepas meninggalkan sistem pendidikan, mereka tidak perlu lagi belajar. Ini mungkin betul untuk meraka, tetapi und a tidak boleh. Orang yang berjaya harus terus belajar dan menyesuaikan diri. Billionaire Warren Buffet menganggarkan bahawa dia membaca sekurang-kurangnya 100 buah buku mengenai pelaburan sebelum dia berumur dua puluh. Kebanyakan orang tidak pernah membaca buku lagi selepas mereka meninggalkan sekolah. Yang Mana Kamu Hendak Ikut Belajar Semi Yang und ein Boleh Tentang Bagaimana Ekonomi Berfungsi, Bagaimana Pasaran Saham bekerja, Bagaimana Trend Terjadi. Mempelajari kemahiran baru Jika anda minat dalamnya, belajar semua yang und ein Boleh mengenai hal itu. Anda akan terkejut pada suatu ketika, kemahiran yang seolah-olah tidak berguna, boleh menjadi amat berguna dalam keadaan yang betul. 5. Fikir Besar Walaupun saya memberi nasihat untuk memulakan dengan matlamat kecil, unda sebenarnya harus mempunyai matlamat yang besar dalam fikiran. Jika und eine mempunyai Idee untuk berniaga maka itu adalah matlamat utama und a ndash untuk memulakan perniagaan itu dan menjayakan ia. Jika anda ingin melabur untuk memperoleh berjuta-juta ringgit dan melakukan kerja-kerja kecil yang lain selain daripada penyelidikan maka itu adalah matlamat besar unda. Jangan Berasa Malu Jika Tidak Mencapai Matlamat Yang Besar. Jika und ein menjalankan perniagaan dan bertujuan untuk membuat RM 1 juta keuntungan dalam setahun dan ldquohanyardquo membuat RM 200.000, maka und a telah lebih awal berjaya daripada kebanyakan orang. Bercita-cita tinggi, jika und ein gagal und ein masih boleh kuba lagi. 6. Nikmati Perhatian Untuk berjaya und aperlu bersedia untuk mempromosikan diri dan menikmati perhatian ke tahap tertentu. Sekarang, tumpukan perhatian kepada jenama und ein dan bukan diri anda. Jangan malu untuk mendapatkan nama anda di luar sana. Ini bermakna mencari perhatian dan menjadi berani untuk memulakan langkah pertama Jika und ein menjalankan perniagaan, Kuba menghubungi akhbar tempatan. Anda akan terkejut pada berapa yang setuju untuk menjalankan cerita tentang und ein dan perniagaan anda, dan itu semua publisiti percuma. Yang paling penting, ingat bahawa und eine mengawal nasib anda sendiri. Kerja cukup keras untuk apa yang und eine percaya dan und a akan mendapatkannya. Adakah und ein jutawan forex Malaysia

No comments:

Post a Comment